من و دخترم

کوله باری از حس خوب

1394/4/16 10:49
108 بازدید
اشتراک گذاری

دستم را روی شکمم می گذارم ، چشمانم را می بندم ، ناگهان دستم تکون شدیدی می خورد ، ناخود آگاه چشمانم را باز می کنم ... موجودی همانند ماهی از زیر دستم رد می شود  .... از روی پوستم اندامش را حس می کنم ...و در قسمت پایین تر از شکمم هم مدام ضربه ها و تلنگر های ریز ریز ... در ادامه ضربه های شدیدتر...به طوریکه پوست روی شکمم کشیده می شود و احساس درد می کنم ، کمی خودم را رها می کنم ... به گمانم جایش تنگ است می خواهم آزادانه تر مانور بدهد .

و چه خوشبختم که این را حس می کنم ...  آن لذت پر از حس های های خوب ... از همان آغاز پر می شوی از احساس ...پر میشوی از عشق و فداکاری ....مادرشدن آدم را احساسی تر می کند.یک مرتبه تمام حس های خوب در تو جمع می شود، دیگر نمیتوانی بدجنس باشی، دیگر نمی توانی مهربان نباشی ...چون حالا مادری...مادری کوله باری است از همه حس های خوب...

هفته 35 بارداری...16 تیرماه 94

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و دخترم می باشد